Vi beslutter ruten, efterhånden som vi kommer frem; så vi ved sjældent mere end en til to dage i forvejen, hvor vi skal hen. Dette medfører enkelte overraskelser, selv for os, f.eks. viste vi ikke, at vi ville komme så langt op i Maine, før vi stod der.
Ingen beskrivelse
(Onsdag d. 17/9) Da vi ankommer til Salt Lake City er det REGNVEJR (!), så da vi jo har den holdning, at det er ens påklædning og ikke vejret, der er noget galt med, væbner vi os med store støvler, regnjakker, paraply, osv. Til gengæld skynder vi os også tværs over gaden og ind på det første museum, vi ser :-) Salt Lake City (og i det hele taget staten Utah) er Mormonernes højborg. Næsten alt i byen er styret og ejet af kirken "The Church Of Jesus Christ Of Latter-Day Saints" (også kaldet mormoner!). På museet (som er gratis!!) bliver vi budt personligt velkommen af en kustode, som fortæller os om, hvilke fantastiske ting vi kan se på museet.
Ingen beskrivelse
Et af de sædvanlige forbuds-skilte - men læg lige mærke til de to nederste linier: Man må ikke bære skydevåben eller bue og pil!!